Du kommer ikke uden om at skulle vedligeholde din hjemmeside
-hvis du ønsker en velfungerende og sikker hjemmeside.
Hvis du godt ved med dig selv, at du ikke selv får opdateret din hjemmesides plugins, tema og WordPress, så er det en god investering at få hjælp til det.
Der er ikke noget værre, end at se alt sit hårde arbejde blive destrueret af en hacker eller et bug.
Og nej, du går ikke under raderen hos r*vhullerne derude.
Kig evt. på din Wordfence og se hvor mange gange, nogen har forsøgt at logge ind på din hjemmeside, så vil du nok blive overrasket.
Og det er ikke det eneste sted de prøver. Det er også via uddateret plugins og ikke-opdaterede plugins.
Selv dit cms system (WordPress) bliver jævnligt nødt til at opdatere, da det er en konstant kamp at holde uvedkommende ude: Det er derfor super vigtigt, at du sørge for at gøre det samme, når der kommer en ny opdatering.
Lever du af din virksomhed, så er det ikke her du skal spare.

WordPress Service Pakker
Med en WP Service Pakke kan du slappe af og vide at der er styr på vedligeholdelsen af din hjemmeside, mens du fokuserer på det du er bedst til.
Service pakkerne er abonnementsopkrævet, hvilket betyder at du bliver opkrævet månedligt eller årligt alt efter hvilken periode du vælger.
Du kan til enhver tid opsige dit abonnement.
wp service 1
Vedligeholdelse af WordPress hjemmeside
365 kr./mdr.* +moms
WordPress opdateringer
Tema opdateringer
Plugin opdateringer
Månedlig ekstra backup på ekstern server
Monitorering af din hjemmesides sikkerhed
Test af din hjemmeside efter opdatering og "tilbagerulning", hvis der opstår problemer grundet en opdatering
*Bestil for 12 mdr. og betal for 11 mdr.
wp service 2
Vedligeholdelse af WordPress hjemmeside
inkl. hosting & support
487 kr./mdr.* +moms
WordPress opdateringer
Tema opdateringer
Plugin opdateringer
Månedlig ekstra backup på ekstern server
Monitorering af din hjemmesides sikkerhed
Test af din hjemmeside efter opdatering og "tilbagerulning", hvis der opstår problemer grundet en opdatering
Op til en times support/mdr.
Hosting af hjemmeside
Inkluderer flytning af din hjemmeside fra dit nuværende webhotel.
*Bestil for 12 mdr. og betal for 11 mdr.
Spørgsmål til WordPress Service Pakkerne
Find svar til de oftest stillede spørgsmål omkring en vedligeholdelsesaftale.
Hvad sker der, hvis jeg ikke opdaterer min hjemmeside løbende?
Når du ikke opdaterer din hjemmeside løbende går du glip af vigtige sikkerhedsforanstaltninger, som beskytter din hjemmeside mod hackere og malware.
Det betyder også at du risikerer at din hjemmesides funktioner ikke virker optimalt, hvilket kan give dine besøgende en knap så god oplevelse.
Og så lader du altså også en bagdør stå åben for hackere, som kan koste dig dyrt.
Men min hjemmeside er jo ikke interessant for hackere..
Desværre jo. Ingen kan føle sig sikker.
Du skal spekulere i hvad din hjemmeside er værd for dig og din din forretning.
-og for dine besøgende.
Du kan risikere, at en hacker lukker din hjemmeside ned, og kræver penge fra dig, før de lader dig få adgang til din hjemmeside igen. – hvis du så overhovedet får adgang igen.
-eller at malware rettes mod dine besøgende, og de risikerer at få stjålet personlinge oplysninger.
Derudover kan du blive nødsaget til at få renset filerne i maskinrummet på din hjemmeside, og det er ikke en helt billig affære.
Hvor længe holder min aftale om vedligeholdelse?
Vedligeholdelsesaftalen dækker dig ind i den valgte periode fra købsdato.
Har du valgt 12 mdr. er du dækket i 12 mdr. fra købsdato.
Har du valgt 1 mdr. er du dækket 1 mdr. frem til næste betaling.
Hvad dækker vedligeholdelsesaftalen?
Vedligeholdelsen dækker
- løbende opdatering af WordPress,
- løbende opdatering af dit tema,
- løbende opdatering af plugins,
- månedlig ekstra back up af din hjemmeside,
- monitorering af din hjemmesides sikkerhed.
Vælger du WP Service 2 får du også hosting af din hjemmeside hos mig samt op til en times support om måneden.
Hvordan ved jeg at min hjemmeside bliver opdateret?
Du kan se det ved at logge ind på din WordPress hjemmeside.
Jeg viser dig gerne hvordan.
Hvis du ønsker en månedlig rapport, hvor du kan læse, hvad der sket på din hjemmeside, er du velkommen til at kontakte mig på mette@renardonline.dk
Der vil blive pålagt en ekstra udgift afhængig af dit ønske for rapportens indhold.
Hvad skal du bruge fra mig?
Jeg skal bruge en administrativ adgang til din hjemmeside.
Du modtager en mail fra mig, hvor jeg fortæller dig hvordan du opretter en adgang til mig.
Det er ikke svært, det lover jeg 🙂
Hvad med mit subdomæne?
Et subdomæne er et særskilt domæne, da det har sin egen data.
Hvis du har et subdomæne, har du brug for 2 x WP Service abonnementer; et for dit domæne og et for dit subdomæne.
Kan jeg bruge aftalen til andre opgaver?
Med WP Service 2 får du op til en times support om måneden med i aftalen. Har du brug for yderlige hjælp kan du med fordel benytte dig af et klippekort.
WP Service 1 dækker udelukkende vedligeholdelse af din hjemmeside.
Hvis du har brug for hjælp til eller få løst nogle opgaver for dig er et klippekort en rigtig god mulighed.
Kan jeg benytte WP Service 2 til en større opgave og sprede den ud over flere måneder?
Det korte svar er nej.
WP Service 2 kan kun benyttes til mindre opgaver, som samlet ligger på under en times varighed.
Til en opgave som strækker sig længere end den times support du har til rådighed med WP Service 2, kan du benytte dig af et klippekort, eller få et konkret tilbud af mig. Det afhænger af opgavens størrelse.
Opgaver, som kan løses på under en time, kommer ind under din WP Service 2 aftale.
Jeg påbegynder ikke en opgave, hvis jeg vurderer at den vil tage længere tid end en time (eller den tid du har tilbage for den indeværende måned).
Her vil jeg kontakte dig og anbefale at benytte et klippekort.
Du vil aldrig stå i en situation, hvor du får en efterregning for en opgave, idet jeg ganske enkelt ikke starter på en opgave uden der er dækning enten via WP Service 2 eller et klipperkort.
Kan jeg fortryde mit køb?
Ja, inde for 14 dage gælder den almindelige returret, så længe der ikke har været foretaget opdateringer på din hjemmeside.
Hvordan opsiger jeg mit abonnement?
Du skriver en mail til mig på mette@renardonline.dk
Jeg lukker aftalen fra næstkommende betaling, hvilket betyder, at du kun betaler for den indeværende periode.